Türkiye Basketbol Federasyonu (TBF) ile TikTok ortasında imzalanan sponsorluk muahedesiyle TikTok, Türkiye Sigorta Basketbol Süper Ligi’nin resmi cümbüş partneri olduğunu açıkladı.
Sponsorluk mutabakatı kapsamında, basketbolseverler TikTok’ta eğlenceli içerikler üretebilecekler. Platform sayısız filtre, ses ve efektlerle; uygulama içinde özel içerikler üretilmesine imkan sunacak. Basketbolseverler ayrıyeten Türkiye Sigorta Basketbol Süper Ligi’nin resmi TikTok hesabından maçların en özel anlarını izleyebilecekleri belirtildi.
“YENİ ALANLARDA BULUŞMA FIRSATI YARATMAK GEREKTİĞİNİN FARKINDAYIZ”
Türkiye Basketbol Federasyonu Başkanı Hidayet Türkoğlu, yapılan mutabakatla ilgili olarak şunları söyledi:
“Basketbol sevgisini ve kültürünü toplumun her kesitine yaymak için yeni jenerasyonların bağlantı tercihlerini anlamak ve onlarla yeni alanlarda buluşma fırsatı yaratmak gerektiğinin farkındayız. Genç basketbol severlerin ilgisini artırmak ve basketboldaki yaratıcılıklarını göstermeye teşvik etmek maksadıyla, irtibat çağının bütün olumlu imkanlarını kullanmak istiyoruz. TikTok’un basketbolu geniş kitlelere ulaştırma maksadımıza katkı sağlayacağına, basketbol severler için yeni bir buluşma ve cümbüş noktası olacağına inancımız tam. Türkiye Sigorta Basketbol Süper Ligi ve TikTok ortasındaki sponsorluk mutabakatının topluluğumuza güzel olmasını diliyorum.”
“PLATFORMUMUZ ARACILIĞIYLA BASKETBOLU DAHA GENİŞ KİTLELERE ULAŞTIRACAĞIZ”
TikTok’un sporla olan organik bağına vurgu yapan TikTok Türkiye Operasyon Lideri Erkan Ünlü de mutabakat ile ilgili şu biçimde konuştu:
“TikTok’u her gün milyonlarca insan ziyaret ediyor. Unutulmayan spor karşılaşması anlarını yine paylaşan, spor konusundaki yeteneklerini gösteren içerik üreticilerimizin yanı sıra spor alanında üretilen içerikler milyarlarca sefer görüntüleniyor. Dayanılmaz bir performans gösterisi olan basketbolun TikTok kainatı için bambaşka bir yeri var. Türkiye’nin basketboldaki muvaffakiyetleri her vakit göğsümüzü kabarttı. TikTok olarak Türkiye Sigorta Basketbol Süper Ligi’yle bu türlü bir iş birliğinde bulunmaktan ötürü gurur duyuyoruz. TikTok’un basketbol severlerin yeni buluşma noktası haline gelmesiyse en büyük maksadımız. Bu gaye için var gücümüzle çalışmaya, platformumuz aracılığıyla basketbolu daha geniş kitlelere ulaştırmaya ve sevdirmek için çabalamaya devam edeceğiz.”